پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مهمترین اشتباهات رژیم های لاغری
نوشته شده در یک شنبه 1 ارديبهشت 1392
بازدید : 753
نویسنده : سجادرشیدی

 

نکته منفی خوردن غذا در شب این است که ممکن است دچار مشکلی به نام بازگشت اسید شوید که در این صورت دچار سوزش سر دل خواهید شد.
مهر: محققان فهرستی از رایجترین اشتباهات را در رژیم های لاغری تهیه و اعلام کردند که برای موفقیت در برنامه کاهش وزن نباید توسط برخی اشتباهات از مسیر کاهش وزن منحرف شد.

اولین و رایجترین اشتباهی که افراد در برنامه کاهش وزن خود مرتکب می شوند محاسبه غلط کالری مصرفی در برنامه رژیم غذایی است.

بدترین روش برای شروع رژیم غذایی کاهش ناگهانی میزان کربوهیدرات و در نتیجه از دست دادن مایع زیادی از بدن می باشد. کاهش مایعات به میزان مایعات دریافتی بستگی ندارد بلکه مستقیماً به توانایی بدن در نگهداری مایعات ارتباط دارد.
 
در این برنامه ها چربی بدن کاهش نمی یابد بلکه

:: موضوعات مرتبط: جدیدترین درمان شلی وافتادگی پوست , حريره بادام شاه كليد درمان سرفه هاي مداوم , چند نکته مهم , عمومی , 40مورد از کم هزینه ترین لذتهای دنیا , عطاري خانواده , ده غذای چربی سوز برای کاهش وزن! , ,
:: برچسب‌ها: مهمترین اشتباهات رژیم های لاغری ,



حريره بادام شاه كليد درمان سرفه هاي مداوم
نوشته شده در شنبه 2 اسفند 1391
بازدید : 311
نویسنده : سجادرشیدی

حريره بادام شاه كليد درمان سرفه هاي مداوم

يك متخصص طب سنتي در خصوص درمان سرفه هاي مزمن و خشك خاطرنشان كرد: حريره بادام، حريره فندق و به دانه بهترين مواد غذايي در درمان سرفه هاي خشك است.

رئيس سلامتكده طب سنتي اردكان و متخصص طب سنتي در يزد با تاكيد بر پوشاندن بدن خصوصا" سر در فصول سرد اظهارداشت: هنگام خارج شدن از محيط گرم و وارد شدن به محيط سرد بايد به اين مهم توجه داشت كه بدن و به خصوص ناحيه سر را به صورت كامل پوشانده شود و ناگهاني وارد محيط سرد نشويم.

دكتر مجيد امتيازي ضمن اشاره به روشهاي تسکین سرماخوردگی توصيه كرد: روش بخور بهترين روش براي درمان نزله و زكام (سرماخوردگي) است.

وي با بيان اين كه بر حسب نوع و شدت علائم  بيماري مي توان از روش بخور  استفاده كرد گفت: بخور با داروهاي گياهي اعم از تركيب آب جوش و داروهاي گياهي همچون آويشن، بابونه، پنيرك و گل ختمي از روشهاي مناسب درمان سرماخوردگي است، همچنين جوشانده آويشن نيز نقش موثري در درمان و پيشگيري از سرماخوردگي دارد.

اين متخصص طب سنتي در خصوص درمان سرفه هاي مزمن و خشك بخصوص در شهرهايي با آب و هواي سرد و خشك مثل استان يزد خاطرنشان كرد: حريره بادام، حريره فندق و به دانه بهترين مواد غذايي در درمان سرفه هاي خشك است چرا كه اين ماده غذايي به ويژه به دانه التهابات مجاري تنفسي ناشي از سرماخوردگي رابهبود مي بخشد و حالت تحريكي كه منجر به سرفه شده است را از بين مي برد.

 مصرف خودسرانه داروهاي گياهي ممنوع!
رئيس سلامتكده طب سنتي اردكان همچنين متذكرشد: مصرف شربت آويشن و زوفا نيز كه در داروخانه هاي طب سنتي نيز موجود مي باشد داروهاي خلط آوري هستند كه البته بايد با تجويز  پزشك مصرف شود و از مصرف خود سرانه آن اجتناب كرد.

منبع: خبرگزاری روابط عمومی وزارت بهداشت

 


:: موضوعات مرتبط: حريره بادام شاه كليد درمان سرفه هاي مداوم , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد